TV

Tajuk kali ini seringkas yg aku nak tulis....mgkn aku masih dlm ketiadaan 'mood' lg.
Semalam waktu aku duk dlm bilik tgh belek2 keje2 yg bertambun...
Athir panggil aku...
Dia suh aku betulkan dvd yg dia tgk....
Try buka ... xdpt...buka astro pn x dpt...aku cuak..
Panggil adik aku pn dia x tahu nak buat.
aku call astro..astro kata semua ok...since dia suh tgk apa yang kuar dr recorder astro

bila tv rosak je...athir mengganas....aktif x tentu pasal..
Dia cabut bunga2 aku
Dia tarik kain pintu gerbang
Dia baling bola dalm kedai smpai sepah2 barang aku...
Borring lah tu___________
eerrr....geram...sabar je la

Hr ni aku suh suami kwn aku tgkkn..kje dia mmg baiki tv nanythig mesin2 la...
Dia kata tv aku rosak...
Adui... apa athir buat lg..

Balik aku nak cek guaranty... nak tahu valod lg ke x...
Abg tu leh buat smp dapt channel biasa je..astro x dpt2

**** ada sape2 pnah hadapi mslh ni x? ****


Hr ni aku ok skit....mcm semalm aku nak tumbuk je sape2 yg kaco aku

1 komen:

amsorr said...

sa..aku kalo org order baru aku wat cistat ni..kalo ada org order, aku kabo ke mg..aku skrng bz skit...kalo free aku singgah..sekut raya jhr mmg sedap..nanti aku singgah kedai mg ek...tungguuuuu..

Post a Comment