Sayang ke ?

Yang cuba ko jujur padaku
Yang mesej siapa dlm handfon mu
Yang kot kamu diam begitu
Sayang, jawab atau aku pergi sayang

Aku x mahu bicara
Sebelum ko cerita semua
Apa mahumu?
Siapa dirinya?
Entah bila ada yang lain

Jangan hubungi aku lagi
Ini bisa jadi yang terakhir
Aku ngerti kamu
Kamu ngerti aku
sekarang atau selamanya

Yang jgn kira Ku x tahu
Yang Kamu telah bodohi aku
Yang tolonglah jawap dengarkan aku
Tp Sayang
Masih pantas ku panggil sayang.......


* betula kata cikgu2 aku, cinta takkan bawa kemana, belum dapat je sayang....dah dapat.....emmm susah nak cakap*

#Orang2 tua pn kata cam tu #

9 komen:

Anonymous said...

True..very true..
Dear,my message for u :-
"We'll never miss a water until it's gone"

Sa Rathisa. said...

Kenapa aku yg menjadi mangsa. Tahu salah...x nak ngaku...x nak minta maaf

Anonymous said...

"Kalau isteri rasa suami tak ambil kisah, perasaan bagai dihiris-hiris. Perkara yang dipandang remeh oleh suami boleh menjadi kanser kepada isteri."
(21 pesanan isteri kepada suami)

lieza said...

nape ni sa? sabar ye..setiap dugaan ada hikmahnya..

fotokahwin.com said...

"kalau suami rasa isteri tak ambil kisah, perasaan bagai nak cerai-ceraikan. Perkara yang dipandang remeh oleh isteri boleh menjadi penyakit "tak ambil kisah" kepada suami."

(3 tahun pesanan suami kepada isteri)

Anonymous said...

wakaka...wei..aku posting tu diambil dr "21 pesanan isteri kepada suami" la..

Sa Rathisa. said...

ooo....ada org out of topic.....anyway Allhamdulillah...aku duberi Anugerah,aku diberi Kekuatan untuk melakukan sesuatu perubahan besar dlm diriku.
Allhamdulillah aku ditemukan seseorng.Syukur kpd Allah

Apa yg aku pegang skrg.....Lilahi Taala...

Kita x blh mencintai diri dia melebihiNya.Kelak akan di Uji..

Sa Rathisa. said...

Utk abg.....saya redha apa keputusan abg:)
Kerana saya tahu saya hanyalah pinjaman utk abg....sampai masa saya akan pergi juga.
Hanya amalan yg boleh satukan kita dgn org yg kita cintai....

CikZie said...

sabarlah k.sa.. setiap apa yang berlaku itu pasti ada hikmah..

Post a Comment